Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~raptuska | użytkownik

imię i nazwiskoEwa adreswszędzie zarejestrowany23.08.2009 @06:23:16 ostatnio na stronie13.01.2014 @06:09:29

Wiem ze jakosc moich prac jest kiepska,jestem ciekawa czy podoba sie moj punkt widzenia
Jakosc moich zdjec sie poprawila

Wszystkich odwiedzajacych przepraszam ze sie nie odwdziecze za komentarze,chyba ze masz zdjecia ktore do Mnie trafiaja.
Nie jestem profesjonalista wiec nie mam prawa pouczac.

Mi dedykowane zdjecie dziekuje
http://www.digart.pl/zoom/4933029/u_nas.html

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty291 komentarze7055 posty na forum3

komputer / sprzęt
Bardzo slaby jeszcze jakis czas.(compact cyfrowy),od gwiazdki Canon EOS 50D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~et22    05.12.2010 @22:35:01
Nie mogę się doczekać Bardzo lubię Twoje zdjęcia i klimaty, których przyznaję - zazdroszczę. Piękne okolice masz obok siebie
Pozdrowionka.
~maciekbit    30.11.2010 @19:21:41
Dzięki! Mam nadzieję że odrobię zaległości. Mocno chorowałem.Pozdrawiam!
~bos    27.11.2010 @05:46:41
dziękuję :D
~sem    21.11.2010 @19:27:15
znaczy się...ekhm..miotłę sugerujesz?
_______
Arkę Noego zbudowali amatorzy, Titanica-profesjonaliści
~mademoiselleangelina    21.11.2010 @19:26:45
w Twoich potokach to łososie widać !!!
~gniewosz    19.11.2010 @06:43:50
U mnie też niebawem śniegiem sypnie...
Wszystkiego naj... (!)
_______
Dzieło mówi samo za siebie.
Nawet jeśli autor nie miał nic do powiedzenia...
http://www.national-geographic.pl/uzytkownik/gniewosz/
~mademoiselleangelina    15.11.2010 @16:34:47
dojdzie akurat na gwiazdkę !!! wymarzony prezent, pozdrawiam
~mademoiselleangelina    15.11.2010 @16:29:41
to będzie szło z miesiąc !!!
~ZYSKI    15.11.2010 @08:06:08
podobnie jak góry

Pozdrawiam
_______
Oceniaj tak ja odbierasz, spokojnie przyjmuje wszystko
~malpkia    05.11.2010 @12:41:28
dzieki
_______
~rafcio200    02.11.2010 @08:35:02
galeria bardzo przyjemna dla oka chce się oglądać
gratulacje
_______
KAŻDY MA INNE SPOJRZENIE NA ŚWIAT
~Grzesiek74    31.10.2010 @18:41:04
hi hi bo ja takie lubię

~ZYSKI    27.10.2010 @15:09:17
Mysle ze mialas racje z tymi krzakami

Pozdrawiam
_______
Oceniaj tak ja odbierasz, spokojnie przyjmuje wszystko
~ZYSKI    27.10.2010 @06:57:10
ano nie ma sie jak ustawic a z siekierą nie bede chodził
już fotki nie ma

Pozdrawiam
_______
Oceniaj tak ja odbierasz, spokojnie przyjmuje wszystko
~federico55    25.10.2010 @15:04:13
Masz rację - już poprawiam.Dzieki.
_______
"Bywają myśli tak głębokie,że pogrążają autora."
~canada55    21.10.2010 @09:59:33
witam ... czy Kelowna ( BC ) jest w niedalekiej odległości ( mam tam przyjaciół)pozdrawiam.
~Grzesiek74    19.10.2010 @19:58:07
dobrze sie rozglądałem :D
~ZYSKI    17.10.2010 @07:11:49
Witam

Dokladnie musiał paproch sie przykleic do matrycy

Pozdrawiam
_______
Oceniaj tak ja odbierasz, spokojnie przyjmuje wszystko
~klf7    12.10.2010 @20:15:01
dzieki
~aine77    05.10.2010 @19:52:34
taaaa, cudoja sie balam tam zdjecia cykacdzieki; )
~karol83    05.10.2010 @19:50:26
nie ale gratuluje oka i obróbki
~nikonam    05.10.2010 @19:32:21
tak też zrozumiałem Twoją sugestię, ale postanowiłem się SPRZECIWIĆ STANOWCZO poprawianiu doskonałego, czyli natury. Twoja galeria jest porywająca. Ale jak się ma taakie góry wokół siebie, to tylko (!) wystarczy patrzyć i zauważyć ich piękno. Ładnie moim zdaniem dostrzegasz to piękno. Serdeczne pozdro
~nikonam    05.10.2010 @18:13:56
no dzięki, horyzont nie mógł być prosto (poziomo rozumiem), bo w rzeczywistości był krzywo (ukośnie, zaokrąglony- rozumiem). To dlatego, że zdjęcie zrobione w górach na Spiszu i ten horyzont, to w rzeczywistości linia wzniesienia czyli góry. Poza tym cieszę się, że się podoba. Teraz obejrzę galeryjkę. Pozdrawiam
~ZYSKI    04.10.2010 @21:10:52
Witam Cie sloneczko

Wczoraj wieczorkiem dotarlem do chaty z Bieszczad, fotograficznie pogoda wybitnie nie dopisala, bywa mimo to jest zadowolenie

Pozdrawiam
_______
Oceniaj tak ja odbierasz, spokojnie przyjmuje wszystko
~mademoiselleangelina    04.10.2010 @18:27:27
dzięki
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 27 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt